Image Map

zondag 30 juni 2013

Plans for my week!

Hi!

Ik ben helemaal vrolijk, de zon schijnt, nieuw shirt gescoord en ik heb superleuke plannen voor deze week! Ik heb erg veel zin om op vakantie te gaan. Ik ga ook op vakantie alleen weten we nog niet waar naar toe! Ik ben zo nieuwsgierig waar we naar toe gaan. We gaan een last minute boeken en dus weten we nog niet waar we naartoe gaan! We willen wel naar een warm land, dus het zal wel iets van zuid-Frankrijk of Italiƫ worden!:) Ik heb volgende week officieel vakantie, maar ik hoef deze week alleen vrijdagochtend naar school om mijn rapport op te halen. Daarom ga ik deze week allemaal leuke dingen doen met vriendinnen, want in de zomervakantie gaan we bijna allemaal op vakantie en is het moeilijk om af te spreken. Morgen ga ik met m'n lieve vriendinnetje shoppen in Almere! Super gezellig natuurlijk! In Almere kun je best leuk shoppen, er zijn veel leuke winkels. Je hebt niet echt, zoals in Amsterdam, leuke kleine winkeltjes, maar wel veel grote topmerken, zoals de Zara, Primark, H&M en The Sting! Heb er nu al veel zin in. De nieuwe items laat ik jullie zeker zien!

Donderdag was ik nog even bij ons in het centrum bij de Vero Moda binnen gelopen en liep zo'n leuk shirtje tegen het lijf! Ik kon hem echt niet laten hangen! Hij was in de sale en kostte nu nog maar 10,- Hij was eerst 27,- dus dat was helemaal super! Hij is van het merk Only. :)
New shirt! Hij heeft lange mouwen en is lekker warm van binnen! Hij staat meestal op alle broeken! Er zitten verschillende palletjes op, heel leuk!


Gaan jullie nog wat leuks doen in de zomer?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!