Image Map

woensdag 30 oktober 2013

Inspiratie outfits! || 1

Hi!

Ik laat nu bijna elke week inspiratie outfits zien. Dat is een outfit van verschillende kledingstukken die ik combineer tot één leuke outfit! Ik ben nu van plan hier een wekelijks artikel van te maken, zodat jullie er elke week twee of één kunnen verwachten!

Deze week heb ik er dus ook weer twee! Ik vind ze zelf erg leuk en goed gelukt! Ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit kunnen halen!
              skirt, schoenen - New Look || top, kniekousen, ketting - H&M || tas - Forever 21
Deze outfit vind ik echt mega stoer! Je ziet dat deze winter de ruitjes weer helemaal terugkomen. Ik dacht dat ruitjes moeilijk te combineren waren, maar toen ik deze outfit maakte kwam ik allemaal leuke dingen tegen. Uiteindelijk vond ik deze grijze top het stoerst! Onder de skirt had ik hoge kniekousen bedacht wat ik zelf erg leuk vind! Jullie hebben - als je mijn blog al een tijdje volgt! - vast al een keer een outfit van mij voorbij zien komen met deze kniekousen! Een statement ketting kan natuurlijk bij deze outfit niet ontbreken!
             dress - Forever 21 || jack - Levi's || loafers - H&M || ketting, armcandy - New Look
Deze outfit vind ik wat liever! Het jurkje heeft leuke details op de taille! Deze details laten je taille er minder breed uitzien! Het jack van Levi's staat er juist weer wat stoerder op net zoals de loafers! Zo heb je een leuke glamour en kleurrijke outfit! Super geschikt voor een feestje!

Vinden jullie het leuk om elke week inspiratie outfits te zien?
liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!