Image Map

donderdag 10 oktober 2013

Nieuwe wintertrui!

HI!

Yay! Het is alweer donderdag. Dat betekent dat het bijna weekend is! Waar ik erg aan toe ben. Ik heb deze week namelijk heel veel toetsen gehad, waardoor ik niet heel veel tijd had om te bloggen en dingen in te plannen, maar gelukkig vind ik altijd tijd. Vorige week zaterdag ging ik met mijn moeder het centrum in om even wat dingetjes te halen. We hebben bij ons in het winkelcentrum niet zo veel kledingwinkels....Er is wel een Vero Moda waar ik best vaak slaag. Nu ook weer! Ik heb een lekkere herfst/wintertrui gekocht en een skinny jeans van Only, die echt mega lekker zit!




                                                       De laatste madeliefjes van dit jaar!
                         Jeans - Only || Trui - Vero Moda || Boots - H&M || armband - Hema
Dit is de outfit. De foto's zijn niet heel mooi.....Mijn camera wilde niet meewerken! In deze outfit draag ik mijn nieuwe trui! Hij is een gehaakt en  heerlijk warm! Hij is blauw, maar er zitten witte details in. De jeans is hoog en zit super lekker! Echt een aanrader. En mijn boots natuurlijk, ben er nog steeds verliefd op ze!

Wat vinden jullie van mijn outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Leuke trui!! <3

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway. Je maak kans op 1x2 VIP kaarten voor de fashion party Release the Beast. Ik hoop dat je meedoet! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/10/giveaway-vip-tickets-release-beast-party.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is leuk en egt goeie dingen gekozen egt leuk trui je had maybe een keting er bij kunen doen maar iedereen ze eigen ding

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!