Image Map

vrijdag 29 november 2013

I'd love to wear today || 4

Hi!

Na een kort weekje school - ik had maandag en dinsdag vrij! - nu weer lekker weekend! Dit weekend heb ik weer leuke dingen voor de boeg. Zoals sinterklaas! Zaterdag vieren ik samen met mijn familie sinterklaas. Ik vind dat altijd zo gezellig samen met mijn nichtjes en neefje! Ze zijn nog jong en vinden sinterklaas geweldig! Als er dan pakjes voor de deur staan zijn ze niet meer te houden. Zo leuk om te zien en dan te bedenken dat ik het vroeger zelf ook deed....Haha!

Maar voor nu weer een 'I'd love to wear today' foto! Elke maand post ik er eentje en deze maand heb ik een stoere maar toch een beetje herfstige outfit uitgekozen. Ik maak de outfits met mijn eigen kleding, dus waarschijnlijk zullen de items je bekend voorkomen! Dat neemt niet weg dat het leuk is om naar te kijken.

 Skaterskirt, blouse, kniekousen - H&M || Armcandy - Primark || Ketting - Zeeman || Shoes - Converse
Nu ik deze outfit zo zie zijn de meeste items van de H&M. Ik heb eigenlijk best veel kleding van de H&M! Dat komt gewoon, omdat ze er zoveel leuks hebben en van goede kwaliteit! Ik vind de outfit lekker stoer! Misschien is het een beetje koud, maar met een huidskleurige panty eronder is het best goed te doen!

Wat vinden jullie van deze 'I'd love to wear today' outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!