Image Map

maandag 25 mei 2015

Outfit! || My first jumpsuit!

Hi!

Weer een dagje vrij! Het houdt maar niet op. Gelukkig kon ik deze extra dag goed gebruiken. Het hele weekend kon ik goed gebruiken. Eigenlijk heeft mijn lange weekend alleen maar bestaan uit huiswerk en Nikita. Eerst zag ik er wel een beetje tegenop, al dat huiswerk en leerwerk, maar uiteindelijk viel het wel mee. Alles is af en ik kon tussendoor even ontspannen wanneer ik bij Nikita was. Al moest ik bij Nikita best hard werken. We hebben samen heel erg intensief gereden, wat wel even lekker was! Zondag rijdt mijn zusje een wedstrijd op haar, dus we zijn haar goed aan het trainen en voorbereiden! Altijd leuk! Met Nikita gaat alles prima! Ze geniet volop van het lekkere weer en heeft er een nieuwe vriendje bij. Zo schattig hoe leuk ze elkaar vinden! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit met een jumpsuit! Laatst postte ik over die trend een blogpost en nu heb ik er ook zelf eentje gescoord! Kijk gauw verder!

Dit is mijn allereerste jumpsuit! Jumpsuits zijn een grote trends deze zomer en zelf vind ik het een erge leuke trend! Daarom wilde ik het wel een keer proberen. Deze jumpsuit vind ik erg mooi omdat hij mijn lange benen goed laat uitkomen. Ook is het printje best leuk en ook wel zomers! De pijpen waren eerst heel erg losjes, maar mijn oma heeft ervoor gezorgd dat ik nu elastieken pijpen heb. Dat vind ik toch wat mooier en fijner. Omdat de jumpsuit al vrij opvallend is heb ik de outfit verder rustig gelaten. Een paar mooie accessoires en klaar!
Denim jack - Esprit || Jumpsuit - Zeeman || Ballerina's - Scapino || Kettinkje - Forever 21 || Oorbellen - Hema

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Je lange benen komen er inderdaad mooi in uit! Het staat je echt supergoed! En ook het printje erop vind ik echt helemaal geweldig! Je combineert ze leuk met het jeansvestje en je ballerina's! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je super goed.
    mvg debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!