Image Map

zaterdag 15 augustus 2015

What's in my schoolbag 2015/2016!

Hi!

Ja, het is echt zo, mijn vakantie is over... Na zes weken begint maandag mijn nieuwe schooljaar. Heb ik er zin in? Totaal niet! Dit jaar begin ik met mijn profiel, economie en maatschappij. Op zich leek het me wel leuk om alleen de vakken te hoeven doen waar ik goed in ben. Alleen nu ik mijn rooster heb gezien heb ik er gelijk geen zin meer in. Ik heb vier keer per week van 8 uur tot half 5 les! Met 9 tussenuren! Dat betekend dat ik heel erg weinig vrije tijd heb, dus weinig tijd voor bloggen en Nikita. Dit maakt me best wel gespannen, hoe ga ik dat allemaal doen met school erbij? En nu heb ik ook nog een baantje! Ik kan er niet veel aan doen, dus moet ik het maar afwachten en hopen dat alles lukt. Om een beetje in de trant van school te blijven heb ik een what's in my schoolbag artikel voor jullie! Kijk gauw verder voor de details!

Cowboysbag - Haffkamp
Mijn schooltas voor dit jaar is deze Cowboysbag in de kleur cognac! Vorig jaar heb ik hem gekocht van mijn verjaardagsgeld. Hij bevalt me heel erg goed. Hij is erg stevig en er past genoeg in. Ook heb je allemaal handige vakjes, waar je veel in kan opbergen. Voor mij de perfecte schooltas!
Borstel - DA || Portemonnee - Hema || Rekenmachine - Casio, V&D || Babylips - Cherry me, DA
Deze spullen kunnen niet in mijn schooltas ontbreken. Een borstel, voor als mijn haar helemaal is verwaaid na het fietsen. Een portemonnee, voor een soepje in de pauze of een broodje gezond! Een rekenmachine voor wiskunde en een babylips, voor droge lippen!
Schriften - Hema
Schriftjes heb je altijd nodig natuurlijk. Zelf vind ik het fijn om aantekeningen te kunnen maken en opdrachten te doen. Zo leer ik het toch beter! Mijn schriftjes voor dit schooljaar heb ik allemaal gepimpt. Benieuwd naar mijn andere schriften? Klik dan hier om ze te bekijken.
Notitieboek - Hema
Voor dit schooljaar heb ik twee grote notitieboeken gekocht. Hierin wil ik alles bijhouden, samenvattingen en aantekeningen in schrijven. Zo houdt ik alles netjes bij en kom in hopelijk niet voor verrassingen te staan! Om het overzichtelijk te houden heb ik de tabbladen gelabeld.
Agenda - Hema || Etui - Pip Studio || Telefoonhoesje - Hema || Elastiekje - Hema 
Dan mijn laatste essentials! Ik heb altijd twee proefparfum flesjes in mijn tas zitten. Zo kan ik me altijd een beetje opfrissen met een lekkere geur en door het kleine formaat ben ik weinig ruimte kwijt! Ook heb ik altijd een elastiekje bij me, omdat ik het met toetsen fijner vind om mijn haar naar achteren te dragen. Mijn agenda zit altijd standaard in mijn tas. Ik ben een echte agendafreak! Ik schrijf er van alles in, het is gewoon te leuk! Haha! Een etui is een must in je schooltas, evenals mijn mobiel!

Dit waren mijn schooltas essentials. 
Wat hebben jullie altijd in je schooltas zitten?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!