Image Map

maandag 11 april 2016

Classy red!

Hi!

Dit weekend was vrij druk, maar wel heel erg leuk! Zaterdag vertelde ik al dat ik een drukke maar leuke dag had gehad. Gisteren was ook weer een leuke, maar drukke dag! Gisterochtend ging ik al vroeg samen met mijn zusje naar Nikita. Mijn zusje moest een wedstrijd rijden op Nikita, dus we moesten Nikita heel erg goed poetsen, vlechten, knotten en wassen. Een heel gedoe, maar wel erg leuk! Ik zat tijdens deze wedstrijd in de jury, als schrijver. Dit heb ik al een aantal keer gedaan en het is echt leuk om te doen! Mijn zusje is uiteindelijk eerste geworden, dus ik ben erg trots op haar en Nikita. 's Middags pakte ik de laatste dingen voor Berlijn in en schreef ik een paar blogposts! En dat was mijn weekend alweer. Vanochtend stapte ik in de bus naar Berlijn! Een reis van 9 uur staat me te wachten! Erg lang, maar het beloofd een leuke week te worden! Ik kan niet wachten! Voor nu heb ik een classy en casual outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit droeg ik zaterdag. Ik ging toen uiteten en ik had 's avonds een verjaardag! In deze outfit heb ik mijn opvallende rode top gecombineerd met mijn colbert en een simpele jeans. Ondanks dat de items best wel basic zijn vind ik de outfit wel heel erg leuk! De top heeft mooie details en de kleur is lekker opvallend. Om de outfit iets meer casual te maken heb ik de simpele jeans gebruikt in deze outfit. Door deze bijvoorbeeld in te wisselen met een zwarte broek krijg je al veel sneller een hele chique en classy outfit. Verder voegde ik nog een paar accessoires toe en mijn favoriete boots!
Top, kettinkje - Primark || Colbert, Jeans - H&M || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema


Wat vinden jullie van deze outfit? 
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!