Image Map

maandag 5 september 2016

Summer weather!

Hi!

Dit weekend stond in het teken van de verhuizing! Zaterdag ben ik met mijn vader naar het nieuwe huis geweest om een aantal dingen op te meten en 's middags hebben we ongeveer 2 uur in de Gamma gestruind. Nee, ik overdrijf niet! We zochten allemaal een kleurtje uit voor op de muur, haalden allemaal verfspullen, laminaat en kochten lampen! Tja, het is allemaal nodig! Binnenkort zal ik jullie hier meer over vertellen in mijn #verhuizenmetMaud serie. Zondag pakte ik een paar dozen in en maakte ik mijn huiswerk! Een druk, maar ook erg leuk weekend! Deze week is een normale schoolweek en heb ik niets bijzonders gepland staan! Voor nu heb ik een zomerse outfit voor jullie! Toen het zo mooi weer was ben ik samen met een vriendin naar de dijk gereden om foto's te maken! De foto's zijn erg goed gelukt, al zeg ik het zelf! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe legergroene top en mijn shorts van chiffon. De shorts kocht ik in Amerika. De shorts heeft aan de zijkanten een mooi detail, zoals je op de allereerste foto goed kunt zien. Het geeft je outfit net iets extra's! De shorts zit ook heel erg comfortabel en dat is precies wat je wilt op een warme dag! Verder heb ik een paar simpele accessoires toegevoegd. Om er wat meer kleur in de outfit te brengen voegde ik mijn zonnebril met roze/oranje spiegelglazen toe. Hiermee kun je heel makkelijk iets meer kleur in je outfit brengen.
Top - Vero Moda || Shorts - Forever 21 || Slip-ons - Primark || Horloge - Ikki || Armbandje - Bibiza || Zonnebril - Action


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!