Image Map

zaterdag 26 november 2016

Uitzichten!

Hi!

Deze schoolweek was best te doen. Ik had geen tentamens, als moest wel gewoon leren. Dinsdag- en donderdagavond en vanochtend heb ik gewerkt. Woensdagavond had ik een bespreking over het zwarte piet spelen op een basisschool. Ik speel elk jaar zwarte piet op mijn oude basisschool en dat is ontzettend leuk! Deze avond bespraken we de praktische zaken. Vrijdagavond kwam een vriendin langs en vanavond vier ik sinterklaas samen met mijn vriendinnen. Eigenlijk ben ik dus bijna de hele week op pad geweest, maar het waren wel allemaal leuke dingen! Morgen is het een huiswerk/leerdagje. Tja, dat gaat ook gewoon door! Voor nu heb ik voor jullie een blogpost met foto's van de uitzichten vanuit mijn slaapkamer. Nu ik op de boerderij woon kijk ik vanuit mijn kamer uit om de landerijen. 's Avonds gaat de zon precies voor mijn raam onder en dat levert erg mooie uitzichten op! Kijk gauw verder voor de foto's!


Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!