Image Map

zondag 16 juni 2013

Vaderdag!

Hi!

Het is vaderdag! wat leuk! Ik en mijn zusjes hebben mijn vader vanochtend in de watten gelegd!
Ik heb 's ochtends ook nog hard geleerd voor de toetsweek! Nu dus de tijd om andere leuke dingen te doen waaronder bloggen!:) Gisteren was het een spannende dag, want ik moest A-examen cornet doen! Ik speel nu drie jaar cornet (een soort trompet, maar dan kleiner!) en moest examen doen. Gelukkig ben ik geslaagd!
Ik was/ben helemaal blij! Cornet spelen vinden de meeste mensen saai of het lijkt ze niet leuk, maar het is hartstikke leuk! Ik speel ook in een brassband. Daar heb ik meestal veel lol met vrienden! Muziek is erg leuk om te maken en om naar te luisteren! Ik ben net terug van een rondje hardlopen. Ik heb 5 km hardgelopen in een halfuur! Ik vond het best knap van mezelf, want dit is een van de eerste keren in deze zomer! Ik heb het meestal te druk om meer hard te lopen, maar ik vind het wel erg leuk. Meestal loop ik samen met wat vrienden!:)
My sportive workout!



Dit is een cornet!



Hoe was jullie weekend?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!