Image Map

woensdag 12 juni 2013

Mijn leukste vakantiebestemmingen ever!:)


HI!

Deze dagen heb ik alleen maar met mijn neus in de boeken gezeten! De toetsweek komt eraan dus hard leren! Gelukkig had ik nog even tijd om een blog te posten! Het is bijna vakantie en ik heb er zo'n zin in! Daarom heb ik mijn afgelopen vakantie bestemmingen op een rij gezet! Het is altijd leuk om al je vakantie herinneringen weer naar boven te halen! Ik laat jullie mijn allerleukste en mooiste vakantiebestemmingen zien!



In december ben ik op vakantie geweest naar Nieuw-Zeeland! Het was lang vliegen maar de moeite waard! Als je ooit een keer de mogelijkheid hebt om er naartoe te gaan moet je dat zeker doen!:)
Je hebt er heel veel mooie natuur! Wij hebben rondgereisd met een camper. We hebben veel bijzondere dieren gezien, zoals dolfijnen, zeehonden en pinguïns. 
In Nieuw-Zeeland hield ik een reisboekje bij, waarin ik elke dag iets schreef!
Toen ik naar Nieuw-Zeeland ging, heb ik een stopover gemaakt in Hongkong! Deze stad is geweldig om te zien! Het is er een schoon en er is mooie natuur! De cultuur daar is heel anders dan die van ons en dat is leuk om te zien en mee te maken!
Een paar jaar geleden ben ik naar Canada geweest. Van deze reis heb ik geen foto's op mijn computer staan. Nu maak ik meestal foto's met mijn iphone, maar die had ik toen nog niet! (ik was namelijk 8) hihi!
Van wat ik me herinner was het super mooi en leuk!
Het was toen ook de eerste keer vliegen voor mij. Ik weet nog dat ik het eng vond, maar uiteindelijk vond ik het wel stoer!

Wat is jullie favoriete vakantiebestemming?
Liefs,
Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!