Image Map

woensdag 26 juni 2013

Mijn armbanden!

Hi!

Armbanden maken je outfit af! Maar bij sommige armbanden heb je een herinnering. Bijvoorbeeld van je vakantie of je hebt ze van een dierbare gekregen. Dat heb ik ook en daarom laat ik jullie mijn armbanden zien en laat ik zien hoe je ze leuk kan combineren

Dit zijn mijn favoriete armbanden!
1. Dit zijn mijn bijzondere armbanden. De zilveren armband kun je ook als ketting dragen. Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen in HongKong. De blauwe armband komt uit Nieuw-Zeeland. Het laatste armbandje heeft mijn vriendin uit Canada voor mij gemaakt.
2. Dit zijn de armbandjes die ik heel vaak draag. Ze passen meestal overal bij!
3.  Deze armbanden vind ik erg gaaf! Ze zijn van bamboehout en zijn beschilderd met leuke bloemetjes! Ze zijn erg zomers en passen goed bij een zomerse jurk.
4. Deze armbandjes vind ik erg grappig. Ik kies er meestal een uit die ik bij die dag vind passen!:)

Je kunt armbanden ook goed bij kleding combineren! Ik heb twee leuke combinaties gevonden bij de online shop van H&M!
1. Het blousje is wit met een soort kanten bloemetjes erop! De Armbandjes maken het helemaal af! De blouse is 19,95,- en de armbandjes zijn 4,95,-
2. Deze top vind ik zo gaaf! hij heeft een kanten achterkant en leuke kleurtjes. De armbandjes passen er goed bij doordat ze dezelfde kleuren hebben! De top is 14,95,- en de armbandjes zijn 4,95,-

Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!