Image Map

zaterdag 5 april 2014

Favourites || March

Hi!

De maand maart is alweer afgelopen, dus daarom vandaag mijn favorieten van deze maand! In de maand maart heb ik leuke dingen gedaan! Geshopt, oufitfoto's gemaakt, naar Amsterdam geweest en mijn vriendin uit Brabant weer gezien! Een leuke en gezellige maand dus! In deze maand ik heb ik een aantal dingetjes veel gebruikt, die ik nu met jullie wil delen!
Als eerst dit geurtje van Mexx. Dit geurtje kreeg ik in 2013 van sinterklaas. Het is een heerlijk geurtje dat je best lang blijft ruiken! Wat ik heel fijn vind! Ik heb weleens een geurtje gehad die ik al gauw niet meer rook, dat was erg jammer. Gelukkig, ruik je deze geur lang!
Deze hairbow heb ik deze maand een paar keer gedragen in combinatie met mijn nieuwe witte blouse. Deze hairbow heeft mijn vriendin zelf voor mijn gemaakt, dus te koop is 'ie' helaas niet! Hij is erg vrolijk en past goed bij de lente!
 Ring - Hema || Parelarmband - DA || Witte armband - onbekend
Deze accessoires heb ik deze maand veel gedragen. Het is weer lente en dus draag ik weer wat lente kleuren. Vooral de pasteltinten. De ring past daar mooi bij! De armbanden passen eigenlijk bij bijna elke outfit. Ze zijn dus lekker makkelijk te combineren!
Eyeliner vind ik zelf héél mooi! Maar ik vind het zo lastig om een goede lijn te tekenen. Deze maand heb ik deze liquid liner van Catrice vaak gebruikt, waardoor het me steeds beter lukt! Niet altijd natuurlijk, maar het gaat steeds beter. Deze eyeliner is gemakkelijk te gebruiken en geeft een mooie en donkere kleur!
 Blouse - Only
Deze blouse kocht ik deze maand nieuw. Door het mooie weer kon ik hem al gauw aan! Met een leuke knalkleurige top eronder is het al gauw een mooie zomerse blouse. De outfit die je hiernaast ziet heb ik deze maand gepost op mijn blog, ben je nieuwsgierig klik dan hier
Sjaal - Vero Moda
Mijn laatste favoriet is deze sjaal. Ook deze kocht ik deze maand. Ik had een nieuwe zomerjas nodig en bij die zomerjas kocht ik deze sjaal! Ik houd normaal niet echt van panterprint, maar deze vond ik wel leuk! Ik denk dat het komt, omdat de kleuren anders zijn dan een normale panterprint! Ik ben erg blij met deze aankoop!

Wat zijn jullie favorieten van deze maand?
Liefs, Maud

6 opmerkingen:

  1. Wat leuke favorieten!

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne favorieten! Liefde voor je mooie ring van de Hema <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eyeliner van Catrice vind ik ook heel fijn! Ben benieuw naar het luchtje, heb al vaker gehoord dat hij heel lekker is!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!