Image Map

woensdag 31 juli 2013

H&M, nieuwe collectie!

Hi!

Gisteren viel het H&M, New season boek weer op de deurmat! Elk nieuw seizoen wacht ik op het boek, om het door te kijken en uit te zoeken wat ik leuk vind! Dit jaar kwam ik zoveel leuks tegen dat ik het met jullie wilde delen!:)

Daar is ie dan! Het H&M boek! Er staan mega veel leuke dingen in!

Bij het casual deel staan hele leuke dingen, die het zeker waard zijn om even een kijkje te nemen in het boek. Deze outfit is echt gaaf en stoer!
Wat je veel in het boek tegenkomt zijn de gebreide truien en de geprinte broeken. De truien zijn er in alle soorten en maten, evenals de geprinte broeken. De geprinte broek op het plaatje vind ik zelf erg leuk en zeker mijn favoriet. De gebreide truien vind ik ook leuk en zijn lekker warm voor in de winter!:)
Dit zijn ook mijn favorieten. De outfit op de eerste foto vind ik leuk, dat komt vooral door de rok en het vest. Het zier er lekker comfortabel uit! Het jack op de tweede foto vind ik super stoer. Het past bijna overal op en het blijft lang goed. De parka jas op de laatste foto vind ik het leukst! Ik wil al een tijdje graag een parka jas. Deze lijkt me lekker warm voor in de winter! 
de outfitfoto's komen van www.hm.com

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie van H&M?
Neem een kijkje op de site www.hm.com

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!