Image Map

maandag 29 juli 2013

Minishoplog!

Hi!

Vanochtend moest ik naar de ortho....Dat is in het centrum en ik moest nog wat beauty dingen halen, dus dat heb ik gelijk even gedaan! In deze minishoplog laat ik mijn producten zien.
Mijn eerste aankopen zijn, BB cream en een foundation kwast van de Hema. Ik had eigenlijk nog nooit echt BB cream gebruikt. Maar deze BB cream geeft je huid een mooie natuurlijke en egale look! Ik gebruik kleur 02. De BB cream dekt erg mooi. Ik ben er super blij mee! De kwast is erg fijn. Zorg wel als je bij de Hema een kwast koopt dat het een witte is, want de zwarte zijn meestal niet zo fijn...


Mijn laatste aankoop is de concealer van de Etos. Ik wilde eigenlijk die van Essence, maar bij de Etos was die niet te krijgen en de Kruidvat was op maandagochtend nog niet open..... Deze concealer heeft een fijne manier van aanbrengen. De kleur dekt best goed, maar je moet het wel erg goed uitsmeren/uitdeppen, hoe je het ook noemt!

Ik ben erg tevreden over de producten.
De prijzen zijn:
BB cream: 4,-
Foundation kwast: 3,10
Concealer: 4,35

Wat vinden jullie van de producten?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!