Image Map

woensdag 24 juli 2013

Something new!


Hi!

Zo, al mijn kleren zijn weer gewassen na de vakantie en ik ben weer aardig bij met mijn blog! Het is heerlijk weer en daar is iedereen blij mee. Deze week heb ik met een paar vriendinnen al afgesproken en vrijdagavond ga ik gezellig oppassen bij mijn nichtjes.

In Italiƫ ben ik wezen shoppen in Verona en in Salo! En ik heb leuke dingen gescoord! Ik was al lang op zoek naar een high-lowdress en ik heb hem eindelijk gevonden. Ik kocht hem op een marktje in het Italiaanse dorpje Salo.
Dit is ´m! Ik ben er zelf super blij mee. Hij heeft een mooie kleur en in het midden zit elastiek zodat hij een beetje ploft. Er zit al een onderjurk onder dus dat is handig.


We zijn in Italie een dagje naar Verona geweest. Een hele mooie stad! In de Designerstraat van Verona kwam ik een leuk winkeltje tegen, waar ik mijn nieuwe portemonnee heb gekocht.

Ik kocht mijn portemonnee bij Carpisa. Ik had er zelf nog nooit over gehoord. Er was Sale dus ik moest er even inlopen! Toen kwam ik deze portemonnee tegen. Hij is zo cute! Hij heeft 2 vakjes. Een om je pasjes in op te bergen en een om je geld in op te bergen. 


Wat vinden jullie van mijn aankopen?
Liefs, Maud

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een supermooie jurk! Staat je ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Maud,
    Die jurk is super tof! hij staat je erg mooi en de kleur is lekker fris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaa!! Te gekke jurk! Staat je fantastisch! Leuke portemonnee!! Wij waren ook naar Verona geweest! Heb je portemonnee daar zien liggen! ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw gave jurk! Staat je heel mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!