Image Map

zaterdag 27 juli 2013

DIY!

Hi!

Nu ik dit schrijf stroomt de regen naar beneden en onweert het best hard....Een echte zomerse bui! Hopelijk klaart het gauw op, want we zouden vanavond gaan bbq-en! Vanochtend heb ik eerst 5 km hardgelopen. Heerlijk! Laatst had ik opeens een creatieve bui en bedacht ik om een 'Do It Yourself'' te doen. Het is heel gemakkelijk te maken en het leek me leuk om het ook aan jullie te laten zien. Misschien dat je je een keertje verveelt dan is dit de oplossing!

Wat ik heb gemaakt is een bloemenvaasje die ik heb gepimpt.

Wat je nodig hebt is:
Een vaasje/glazen flesje, ik heb een glazen sapflesje van de Albert Heijn gebruikt.
schaar
sterke lijm/fotolijm
versiersels, bijv. washtape, armbandjes, lintjes, hartjes.

Het resultaat!

Nu nog wat bloemetjes uit de tuin en je bent klaar!

Wat vinden jullie van mijn DIY!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!