Image Map

vrijdag 9 augustus 2013

Amsterdam!

HI!

Gisteren ging ik samen met mijn moeder een dagje naar Amsterdam! Ik ga ongeveer 4 keer per jaar een dagje naar Amsterdam. Ik vind het een super leuke stad! Zoveel verschillende mensen, oude gebouwen en de sfeer maken het zo bijzonder! Ik heb gisteren foto's gemaakt. Ze hebben niet echt een hele goede kwaliteit...Dat komt, omdat ik foto's gemaakt heb met mijn iphone. Ik wilde mijn camera mee, maar dat was teveel gesjouw! Dan maar met mijn telefoon!
Eerst hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar het Tassenmuseum geweest. Een heel schattig klein museumpje!
Heel schattig restaurantje waar we iets hebben gedronken.
Onze lunch in het Vondelpark!

Het Vondelpark!
Onze fietsen.
De Prinsengracht.
Het lijkt alsof deze deur heel normaal is, maar eigenlijk zit er iets heel moois achter!
Namelijk dit! Het Bagijnenhof. Dit is een hof met een kerk waar je alle drukte van de stad even kan vergeten.

Dit is de nieuwe kerk waar koning Willem-Alexander is ingehuldigd! Er was hier een tentoonstelling over de inhuldiging. We hebben de jurk van Maxima en het pak van Willem-Alexander gezien!:)
We mochten daar alleen geen foto's maken....


Als laatst zijn we naar de grote bibliotheek van Amsterdam gefietst. Die is zooooo super groot! In ons dorpje heb je maar een plank met films, hier heb je een hele verdieping met films en cd's! Niet te geloven!
De bibliotheek heeft 6 verdiepingen met boeken/fillms en op de zevende verdieping is een la Plache!
Kan niet beter!
's avonds hebben we heerlijk samen op een terrasje gegeten en zijn toen richting huis gegaan!
We hebben ook nog wat geshopt, maar dat laat ik later zien!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!