Image Map

dinsdag 13 augustus 2013

Herkenbaar probleem?

HI!

Wie snapt ze niet, vind ze lastig of kan het goed! HTML codes......Ik snap er in ieder geval niks van! Daarom schrijf ik dit artikel. Misschien heb jij hetzelfde probleem.

Html codes zijn codes waarmee je je site/blog kan bewerken tot een leuk uitziende site/blog. Het klinkt gemakkelijk, maar dat is het niet echt....Voor de een is het makkelijker dan de ander. Het zijn namelijk allemaal gekke tekentjes en woordjes. Je moet vooral niet vergeten om deze < > tekentjes te gebruiken. Want voor elk begin en aan het eind heb je deze tekentjes nodig. (geloof ik...)

In de bibliotheek heb je er boeken over, maar als je ze ziet zakt de moed je al in de schoenen.....
In de grote bibliotheek van Amsterdam staat er een hele plank vol mee!

Er zijn ook wel sites die het uitleggen, maar dat is zoveel tekst! Blijkbaar kan je niet in een klein artikeltje lezen wat html codes zijn...Weet jij nog een site die goed uitlegt hoe je html codes kunt gebruiken? Reageer dan alsjeblieft!:)

Ik denk dat er meerdere mensen zijn met dit probleem.....Ik denk dat ik me gewoon een keer een dag opsluit in mijn kamer en de hele dag sites ga afstruinen tot ik het een beetje snap! Dan kan ik hopelijk binnenkort mijn blog een beetje beter, mooier en leuker maken!
Kan jij mij helpen of herken je dit probleem laat dan graag een reactie achter!

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!