Image Map

dinsdag 24 september 2013

Comfi outfit!

Hi!

Het is nu echt officieel herfst! Je ziet het gelijk als je buiten komt, er vallen weer wat bladeren van de bomen, het weer is minder lekker. Gelukkig kun je in de herfst superleuk outfits maken. Deze keer is de outfit niet echt heel erg bijzonder, vooral comfortabel! Het gaat meer om mijn nieuwe boots! Ik ben er zo blij mee. Ze zitten heerlijk en zijn zo warm! Echte aanraders dus! Ik heb het op school erg druk....Ik probeer om de dag een blogpost de maken, maar soms is dat lastig te combineren met school. Dus soms komt een blogpost later! Oké, nu weer genoeg over school het is tijd voor een outfit!



Ik heb laatst een nieuwe winterjas gekocht - komt nog een outfitpost van - maar ik had nog geen leuke sjaal erbij.... Ik vind van die gebreide kolsjalen echt mega fijn. Bij de Zeeman kwam ik deze leuke mosterdgele sjaal tegen voor maar €5. Bij de Primark hebben ze ook van zulke leuke koolsjalen, maar jammer genoeg is de Primark niet zo dicht in de buurt....



Jeans - Pieces || Blouse - Only || Top, armbanden - Hema || Boots - H&M || Ring - Kaatje || Ketting, sjaal - Zeeman 
Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!