Image Map

maandag 2 september 2013

My favourite blogs!

Hi!

Naast het schrijven van een eigen blog lees ik ook heel veel blogs! Ik vind dit super leuk. Door het lezen van blogs ben ik ook zelf een blog gaan schrijven! Ik ga nu 5 blogs aan jullie voorstellen - ik denk dat jullie de meeste al wel kennen - die ik super leuk, creatief, inspirerend of mooi vind! Er staan linkjes bij, als je over de naam van de blogs gaat dan kun je daarop klikken en kan je meteen een kijkje nemen!

Een van de blogs die mij het meest heeft geïnspireerd om een blog te beginnen is Luna's blog. Haar blog heet Luna lovely world! Ze schrijft super leuke artikelen wat me meestal wel inspireert of aan het lachen maakt! Neem gauw een kijkje op haar blog, want ze verdient het!:)

Ik hou heel erg van fashion en Janine ook! Janine heeft een fashion blog.  A fashion way of life is een super leuk fashion blog. Als ik even niet weet hoe ik iets moet combineren, kijk ik gewoon even op haar blog om even te kijken hoe ik het leuk kan combineren! Ze heeft ook leuke 'Do it yourselfs'!

Als er iemand is die mooie foto's kan maken, dan is dat wel Jaimi van Fashiographic! Zulke mooie foto's!
Ik weet niet hoe ze het doet, maar elke keer denk ik: kon ik dit maar! Maar zo goed is mijn camera niet.....
Verder heeft zij ook super leuke outfits! Wat zeker het kijken waard is.

Een super grote youtuber/blogger is Diana van D is for dazzle! Jullie kennen haar vast wel! Ze maakt veel vlogs en tutorials! Door haar ben ik meer te weten gekomen over beauty! Eerst wist ik er heel weinig van, door haar ben ik er meer over te weten gekomen!

Wat je blog echt afmaakt is een mooie layout en logo! Demi van Refined sense heeft zo´n mooie layout! Het staat erg schattig en het maakt haar blog echt heel mooi af! Demi maakt nu ook layouts voor anderen, kijk snel op haar blog en klik op het kopje layouts. Daar kun je er meer over te weten komen!
Ik heb Demi gevraagd om voor mij een layout te maken. Als het goed is gaat ze die voor mij maken! Ik ben benieuwd!

Neem snel een kijkje op deze blogs!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!