Image Map

woensdag 2 oktober 2013

Contact with me!

Hi!

Ik wilde al een tijdje een e-mailadres maken voor mijn blog. Het kwam er alleen telkens niet van. Je kon op mijn contact pagina wel een reactie achterlaten, maar nu  kun je me dus ook een mailtje sturen! Mijn e-mailadres is fashionofmaud@gmail.com. Ik vind het superleuk om mailtjes te krijgen en ik hoop ze meestal zo gauw  mogelijk te beantwoorden. Als je tips, ideeën - want dat vind ik ook superleuk en misschien ga ik jou idee gebruiken - wil je iets zien op mijn blog of heb je een vraag kun je dat altijd naar dit e-mailadres sturen.

Nu iets anders. De maand september is voorbij. Dus heb ik wat random foto's van de maand september voor jullie! Deze maand moest ik weer volop naar school.....Ik heb erg drukke dagen en niet zo drukke dagen. Maar ik merk nu al een beetje dat het tweede jaar harder werken wordt! Maar dat kan ik wel. Ik hoop dat ik dit jaar nog genoeg tijd heb voor mijn blog en anders ga ik er gewoon tijd voor maken. Maar nu wat random foto's van deze maand.

                      De voorkant van mijn Handvaardigheid map!                                       


Nieuwe boots!

                      Omw to homeeeeee! In de kou.....

Ik ga gewoon naar One Direction! AAAAH! I can't believe it!:)
Dit waren wat foto's die ik in september heb gemaakt! De meest staan ook op mijn instagram account. Volg jij mij al? fashionofmaud. Op mijn account laat ik meestal weten of er weer een nieuwe blogpost online staat en nog wat random foto's van mijn leven!:) Haha! 

Dus je kan me altijd mailen!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!