Image Map

maandag 30 september 2013

Yay, 24-06-2014!


HI!

In mijn vorige blogpost vertelde ik jullie dat ik heel erg zenuwachtig voor mijn laptop zat, omdat ik super graag kaartjes voor het concert van One Direction wilde! Ennnnnnnnn..................IK HEB KAARTJES VOOR HET CONCERT VAN ONE DIRECTION! AAAAAAH!!!!! Ik ben zo blij! Met een paar vriendinnen zaten we voor de laptop gekluisterd. We stonden in de wachtrij dus het was nog spannend of we kaartjes konden krijgen, maar gelukkig waren mijn twee vriendinnen eerder door de wachtrij heen dan mij!:)
Ik vind One Direction al een tijdje een super leuke band, maar ik had nog niet de kans gekregen ze in het echt te zien. Sommige mensen vinden ze helemaal niets, maar ik vind ze - en nog veel meer meiden en misschien jongens..... - vinden ze super! Het is niet zo dat heel mijn kamer vol hangt met 1D, dat ik alle liedjes uit mijn hoofd ken en dat ik precies weet waar ze optreden, maar gewoon hun liedjes luisteren vind ik goed genoeg! Al is mijn voornemen wel dat ik voor het concert veel liedjes mee kan zingen, want dat kan ik nu nog echt niet..... Veel mensen vragen van - wie vind jij het leukst? - nou dat is vrij duidelijk! LIAM! Ik vind het super schattig! Het is niet dat ik verliefd op hem ben hoor, ik ben nog happy single! hihi!


Wat vinden jullie van One Direction?
Liefs, Maud


2 opmerkingen:

  1. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (7), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhh superleuk! Enne... je hebt een goede smaak haha, Liam is inderdaad de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!