Image Map

zaterdag 26 oktober 2013

I'd love to wear today! || 3

HI!

Deze week had ik vakantie! Veel tijd om te bloggen dus! Ik heb weer leuke ideetjes bedacht. Deze week heb ik lekker uitgerust! Ik heb met mijn vriendinnen en vrienden afgesproken, geshopt en geblogd natuurlijk!
Omdat er al weer een maandje voorbij is heb ik weer een 'I'd love to wear today' foto! Dit keer een herfst/winter outfit! Ik doe dit project nu 3 maandjes en ik vind het zelf erg leuk. Laat het me weten wat jullie ervan vinden. Als jullie leuke ideeën hebben of iets van mij willen weten zou ik het super vinden als jullie het naar mij  mailen naar fashionofmaud@gmail.com.
Dit is dan de outfit! Een high waste broek met mijn kanten shirt en een lang warm vest eroverheen geeft een leuke look voor de herfst en winter! De portemonnee met strik maakt de outfit iets schattiger! Met wat armbanden, oorbellen en natuurlijk de Babylips lipbalm van Maybeline!

Wat vinden jullie van deze outfit en dit project?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!