Image Map

donderdag 24 oktober 2013

I heart it!

HI!

I heart it! Mijn titel voor vandaag! Mijn kamer hangt vol met hartjes. Ik word er zo vrolijk van! Ik heb nu al een kleine verzameling van zo'n 9 hartjes. Alleen zijn bijna al mijn haakjes in mijn kamer op.... Dus vond ik dat ik eigenlijk geen hartjes meer moest kopen, maar laatst was ik bij de Action en kon ik het niet laten om er weer eentje mee te nemen. Aangezien veel van de hartjes van de Action komen. Daar zijn meestal hele leuke en voor een goed prijsje. Degene dit ik laatst heb gekocht past wel bij mijn blog. Omdat ik graag een groot blogger wil worden, net als bijna elke blogger denk ik!:)
 Het onderste hartje heb ik laatst gekocht. Ik vind de tekst goed bij mij passen, vandaar dat ik het niet kon laten om hem mee te nemen! Het bovenste hartje heb ik ooit voor Sinterklaas gekregen! Hopelijk krijg ik dit jaar van Sinterklaas weer een hartje, als de VN het maar niet verbied!
 Het roze hartje kreeg ik van mijn oma en ruikt lekker naar lavendel. Het andere hartje heb ik een jaartje geleden voor mezelf gekocht.
 Het eerste hartje gaf ik aan al mijn vrienden toen ik in groep 8 een afscheidsfeestje gaf, deze blijf ik dus altijd bewaren! Het andere heb ik ook voor Sinterklaas gekregen!:)
 Deze hartjes heeft mijn tante zelfgemaakt en ooit aan mijn moeder cadeau gegeven...Al snel heb ik hem gestolen, omdat ik hem zo mooi vond!:)
Dit hartje heb ik op een marktje in Hongkong gekocht. Het is een gelukshanger en hangt nu boven mijn bed! Als ik hem zie moet ik altijd weer aan mijn mooie reis denken!

Ik hoop dat ik nóg meer hartjes kan verzamelen, omdat ik ze zo mooi vind! Mijn vader moet maar gauw nieuwe haakjes in de muur timmeren!

Wat vinden jullie van deze hartjes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!