Image Map

zaterdag 14 december 2013

Minishoplog+review!



HI!

Gistermiddag was ik even in het centrum. Bij de Trekpleister hadden ze een actie waarbij alle make-up 1+1 gratis was! Ik heb twee dingetjes meegenomen die ik graag wilde uitproberen! Ik laat ze jullie zien met een kleine review van één product.

Allereerst kocht ik deze liquid eyeliner van Catrice in kleur 010 'Don't leave me!'. Ik had al een eyeliner van Essence, maar die beviel me niet zo goed. Daarom wilde ik deze liquid eyeliner van Catrice proberen!
Omdat ik mijn mening graag met jullie wil delen maak ik van dit product een review!

De eerste indruk was goed! Het kwastje is mooi dun, waardoor je gemakkelijk een mooie lijn kunt trekken!

Ik ben erg tevreden over dit product. Al moet ik nog even oefenen op mooie lijnen.....Ik blijf geloof ik beter in fashion dan in beauty, maar proberen kan altijd! Ik wil jullie gewoon laten zien wat ik van dit product vind!


Ook kocht ik deze eyebrow set van Catrice. Ik wilde graag proberen om mijn wenkbrauwen mooier en voller te laten zijn. Daarbij zou deze set als het goed is helpen! Ik ben benieuwd!

 De eerste indruk is goed! Twee mooie kleuren. Ik denk dat de donkere kleur het best bij mijn wenkbrauwen past. Verder zit er een borsteltje, kwastje en pincet bij! Zo moet het zeker gaan lukken!
Door de actie was ik €4 euro kwijt in plaats van €8 euro! Een goede deal dus!

Wat vinden jullie van deze producten?


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!