Image Map

maandag 24 februari 2014

Outfit!

HI!

Deze week heb ik lekker vakantie en ik begon deze eerste vakantiedag goed! Ik maakte namelijk leuke outfitfoto's van verschillende outfits! Dus jullie kunnen binnenkort outfits verwachten! Vandaag heb ik vast de eerste voor jullie!
Dit is de outfit! Deze lente en zomer zijn de blazers weer helemaal in! Ze zijn eigenlijk nooit uit geweest, maar je ziet ze de laatste tijd gewoon veel meer. Vooral lange blazers, maar jammer genoeg heb ik die zelf niet. Ik wil er wel graag een! Zelf heb ik een korte variant. Ook heel leuk! Deze blazer kocht ik ongeveer een jaar geleden in de sale bij de Only. Ik draag hem meestal in de herfst en de lente, omdat hij driekwart mouwtjes heeft is het voor de koude winterdagen iets te koud. Gelukkig, wordt het nu weer telkens warmer en mooier weer, dus kan ik hem weer aan!
                  Jeans, blazer, blouse - Only || Shoes - Timberland || Armcandy - Primark, Hema
Nu ik zo opschrijf waar alle items vandaan komen, kom ik erachter dat het wel een beetje een 'Only outfit' is! Haha! Jullie kunnen nu vast wel raden wat een van mijn lievelingsmerken is....

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!