Image Map

donderdag 27 februari 2014

Shoplog!

Hi!

Ik heb jullie al een tijdje geleden verteld dat ik een pony heb! Ze is super lief en mooi! We rijden tot nu toe bijna elke dag op haar en dat vindt ze heel erg leuk. Vooral als we langs de weg lopen of een stukje in het bos gaan, dan is ze heel erg blij! Als je een pony hebt, heb je natuurlijk wel een mogelijke materialen nodig Voorheen reed ik altijd met rijlaarzen, maar chaps leken mij super! Mijn zusje had ze al en ik wilde ze ook graag, daarom kocht ik ze gisteren.

Dit zijn jophurs. Deze gebruik je voor op stal en om mee te rijden. Als je rijdt gebruik je ook chaps, maar omdat ik die al heb gedragen zijn ze nogal vies... Jophurs zijn eigenlijk hetzelfde als chelseaboots. Alleen gebruik je chelseaboots niet voor het paardrijden, al zou het wel kunnen.
Als je chaps gebruikt bij je jophurs ziet dat er zo uit. Dit plaatje heb ik even van internet, dan hebben jullie een beetje een beeld bij wat ik bedoel. De chaps doe je dus over je jophurs en dan heb je rijlaarzen. Als je klaar bent met rijden doe je je chaps af en dan heb je alleen nog maar je jophurs. 
Ook kocht ik een nieuwe rijbroek. Deze is van epplejack. Ik had al één rijbroek, maar één is toch net iets te weinig voor als je elke dag rijdt. Daarom kocht ik deze rijbroek. 
Ook kocht ik twee paar nieuwe paardrijsokken. Ook deze kocht ik bij Epplejack en zijn van het merk HV polo. Ze zijn heerlijk warm! Wat ik wel nodig heb! Ik heb zo snel koude tenen. Echt héél erg vervelend!
Als laatste iets wat helemaal niks met paardrijden te maken heeft! Vorig weekend ging ik samen met mijn moeder naar de Action! Ik had eigenlijk niks nodig, maar kwam toch met wat dingetjes thuis! Als eerste kocht ik twee washitapes voor maar €0,70 dacht ik! Ook kocht ik een paar pennen voor ook €0.70. Er waren ook hele leuk decoratie dingetjes, maar ik kon me inhouden!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Hee,
    Leuke shoplog!
    Ik heb je genomineerd voor het liebster award!
    Dit heb ik gedaan omdat ik je blog erg leuk vind.
    Bekijk mijn blogpost over het liebster award om te zien wat je moet/mag doen.
    ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!