Image Map

maandag 17 februari 2014

Personal update || Nikita

HI!

Vandaag even een personal update! De afgelopen weken is er namelijk iets heel leuks gebeurd! Ik zal jullie vertellen wat! Vroeger hebben mijn ouders zelf paarden gehad. We hadden een stalletje buiten het dorp waar we twee leuke paardjes hadden. Tot mijn zevende hadden we de stal, toen hebben mijn ouders het verkocht, omdat het teveel werk was. Op mijn achtste ben ik begonnen met paardrijden. Dat heb ik gedaan tot dat ik naar de middelbare school ging. Ik kon het qua lestijden niet combineren. Het hebben van een eigen pony en paardrijden begon bij mij en mijn ouders weer te kriebelen. Uiteindelijk hebben we een paar maanden geleden besloten om toch weer een pony te kopen. We hebben eerst een stal en daarna een super leuke pony gevonden! Zaterdag haalden we haar op! Ik had er helemaal zin in. Ze was zaterdag nog wel erg onrustig, maar dat hoort erbij. Het gaat telkens beter! Ik moet wel zeggen dat de pony niet alleen van mij is, maar ook van mijn zusjes en ouders! Mijn middelste zusje kan erg goed rijden, dus ik rijd niet alleen op onze pony.
Dit is dan onze lieverd! Ik wil jullie voorstellen aan Nikita! Onze super lieve en mooie E-pony. Hier hebben we haar net uit de trailer. Ze was wel een beetje onrustig, maar het viel best mee. Ik had eigenlijk erger verwacht. Ze was gelijk alles aan het inspecteren toen ze uit de trailer kwam en was helemaal blij dat ze er niet meer in hoefde!
 Zaterdagmiddag hadden we haar lekker in de bak vrijgelaten en heeft ze heerlijk rond gerend en door het zand gerold. We moesten dus gelijk al onze poets kunsten uit de kast halen om haar weer mooi glanzend te krijgen. Gelukkig is dat goed gelukt!
Zondag hebben we haar voor het eerst buiten bereden. Ze deed het super! Ze was heel braaf en erg lief. Ze rijdt echt heel lekker en voorwaarts! Na de rit hadden we haar lekker gepoetst en had ik haar manen gevlochten. Ik vond het resultaat best mooi! De aankomende weken zullen we veel bij haar zijn om aan haar te wennen. Ik probeer nog steeds tussendoor te bloggen, maar deze weken zullen druk worden. Gelukkig, heb ik over een week vakantie en heb ik alle tijd!

Wat vinden jullie van Nikita?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!