Image Map

donderdag 20 februari 2014

H&M spring/summer collectie!

Hi!

Het is al een tijdje geleden dat ik iets postte op mijn blog, maar dat komt omdat mijn laptop is gecrasht...De harde schijf is er mee gestopt. Een technische man probeerde mijn bestanden nog te redden, maar dat is jammer genoeg niet gelukt! Ik baal daar ontzettend van, maar het is niet anders. Hij gaat nu een nieuwe harde schijf in mijn laptop zetten. Hopelijk is dat in het weekend klaar.
Ook ben ik deze week héél veel bij Nikita geweest, omdat ze samen een goede band moeten opbouwen. Natuurlijk, wil ik zelf alleen maar bij haar zijn! Ze is zo lief en doet het zo goed! Ik ben echt helemaal verliefd op haar!

Voor nu heb ik wat leuke trends van de nieuwe spring/summer collectie van de H&M. Ze hebben al aardig wat leuke dingetjes in de nieuwe collectie en die wil ik jullie laten zien!
 De eerste trend van de H&M collectie zijn de jurkjes met kant aan de bovenkant. Deze jurkjes hebben dat ook en ik vind het zelf een erg leuke trend! Ik hou zelf van kant en met deze jurkjes komt het kant heel leuk naar voren. Ik vindt zelf allebei de jurkjes leuk! De rode doe ik denk ik sneller aan op een doordeweekse dag en de zwarte vind ik meer iets voor een feestje.
Strepen zijn ook weer helemaal in. Ik vind dat strepen eigenlijk altijd wel een leuk effect geven en bijna iedereen staat strepen wel! De streep items zijn ook fijn te combineren. Bijvoorbeeld op een skaterskirt. Ook zie je bij deze outfits de lange blazers. Deze zijn weer helemaal in! Ik vind ze zelf echt heel mooi en chic! Echt een musthave voor de lente en de zomer!
Dit zijn twee trends. De eerst is de chiffon broek. Deze broeken met leuke details en structuur. Heel leuk voor een zomerse dag! De tweede trend zijn bloemetjes! Deze trend was er vorig jaar ook al met de flowerjeans. Dit jurkje hierboven heeft een beetje een skaterskirt vorm! Echt heel leuk!

Wat vinden jullie van deze trends?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!