Image Map

zaterdag 1 februari 2014

The Spring! || Inspiration outfits

The Spring

Outfit 1: Croptop - New Look || Skaterskirt, Hoed, shoes - H&M || Tas, armband - Forever 21
Outfit 2: Shirt - Pull&Bear || Jeans - Vero Moda || Shoes - New Look || Tas - Forever 21 || Armband, Horloge - Claire's
Hi!

Gisteren heb ik een super leuke avond gehad! Samen met mijn vriendengroepje hadden we een surpriseparty voor een vriendin geregeld. Het was echt héél erg leuk en gezellig! 
Voor vandaag heb ik wat inspiratie voor de lente. De meeste leuke winkels/webshops hebben hun springcollectie al uit gebracht. Het leek me leuk om wat inspiratieoutfits met jullie te delen met een paar lente items. De meeste accessoires, schoenen en tassen zijn niet van de springcollecties. 

De eerste outfit is lekker vrolijk met al die bloemetjes. Een echte lente outfit! De skaterskirt van H&M vind ik zelf heel gaaf, door de kleur en de textuur. De Croptop is lekker vrolijk! De schoenen van H&M zijn schattig door de bloemetjes, maar door de soort schoenen toch een beetje stoer. Hoeden worden weer een trend en daarom heb ik een leuk hoedje gebruikt in deze outfit. Ik zelf zou het best leuk vinden om zoiets te dragen, maar ik weet niet of het echt bij me past.

De tweede outfit is lekker comfi, maar toch met een bepaald karakter. Deze outfit is meer voor de koude lentedagen. De kleur wit zie je net als vorig jaar weer veel. Zelf staat de kleur wit me niet zo goed, dus dat ik best jammer met al die leuke witte items. De schoenen en het horloge maken de outfit een beetje chic. 

Er zijn weer veel leuke lente items! Helemaal leuk!
Nu ben ik wel benieuwd welke outfit jullie het leukst vinden!
Liefs, Maud

The Spring by fashionofmaud featuring a navy handbag

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfits! Ben superbenieuwd naar de hele springcollectie van alle winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je genomineerd voor een liebster award!

    x anouk.

    www.lovefashionmuse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!