Image Map

woensdag 30 april 2014

Favourites April!

Hi!

Vanmiddag gaan we naar Lauwersoog! We blijven daar een weekendje! Ik heb er zin in. We gaan allemaal leuke dingen doen. Misschien komt er nog een artikel over op mijn blog! Voor nu heb ik mijn favorieten van de maand april, want die is alweer voorbij! In de maand april heb ik allerlei leuke dingen gedaan! Met vriendinnen afgesproken, nieuwe kleren gekocht, veel bij Nikita geweest, Koningsdag en was het Pasen! Allemaal leuke dingen! Nu laat ik jullie mijn favorieten producten en items zien van deze maand.
Ring - Kaatje || Oorbellen - Primark
Als eerst deze accessoires. Je ziet overal bloemetjes, waardoor ik zelf ook helemaal de kriebels krijg! Deze bloemen accessoires draag ik veel, vooral bij mijn nieuwe flower items. Ik vind het super vrolijk en zomers!
 Nagellak - Miss Sporty || Parfum - Mexx
Deze twee beauty producten gebruik ik de laatste tijd veel. De Nagellak is van Miss Sporty en is een leuke zomers kleur! De kleur dekt mooi en blijft best lang zitten. Het geurtje is van Mexx en ruikt heerlijk! De geur blijf je ook bijna de hele dag ruiken, wat heel fijn is! 
 Sandaaltjes - Albert Cuyp Amsterdam
Deze sandaaltjes kocht ik vorig jaar op de Albert Cuyp markt in Amsterdam. Ze waren toen in de uitverkoop voor maar €10,- Een koopt je dus! Ze lopen lekker en passen bij bijna elke outfit! De steentjes op de voorkant zijn een leuk detail. Met het warme weer van de afgelopen tijd, vind ik het heerlijk om ze weer aan te hebben!
 Skirt - Forever 21
Deze skirt bestelde ik laatst bij Forever 21 en sindsdien heb ik hem al vaak aangehad! Hij is zo leuk en eigenlijk helemaal niet zo heel moeilijk te combineren! Een tijdje geleden plaatste ik een leuke outfit met mijn nieuwe skirt. Ben je benieuwd naar de andere foto's? Klik dan hier.
Zonnebril - uit Nieuw-Zeeland
Door het heerlijke weer had ik de laatste tijd vaak mijn zonnebril weer op. Een standaard favoriet eigenlijk. Deze zonnebril kocht ik in Nieuw-Zeeland. Het is een tijdloze bril die bij elke outfit leuk staat! Erg handig!

Dit waren mijn favorieten van april. Wat waren jullie favorieten van april?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Superleuke favorieten! Ik vind dat rokje en de sandaaltjes erg leuk, lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!