Image Map

donderdag 3 april 2014

The spring and summer tag!


Foto van mijn vakantiechallenge van vorig jaar.
Hi!

Door het heerlijke weer ben ik helemaal in de lente en zomer sfeer geraakt. Ik heb al vele websites afgezocht voor de leukste fashionitems voor deze lente/zomer. Gelukkig, kwam ik veel leuke dingen tegen, dus genoeg redens om binnenkort misschien iets te bestellen! Om nog meer in de lente/zomer sfeer te komen heb ik zelf een lente/zomer tag gemaakt. So let's do this!

1. Welk fashionitem is jou voor deze lente/zomer een musthave?
Ik denk de vele leuke croptops die ik ben tegengekomen op de meeste websites! Ze zijn er in zoveel leuke kleuren en met zoveel leuke details! Je kan ze in de lente/zomer gemakkelijk combineren en het is ook niet zo warm!

2. Wat staat op jouw lente/zomer bucketlist?
Op mijn bucketlist staat, dat ik in de zomervakantie weer graag een keertje naar Amsterdam ga, om héérlijk te shoppen en lekkere broodjes te eten in het Vondelpark! Ik vind Amsterdam gewoon geweldig!
Er staan wel meer dingen op mijn bucketlist! Haha! Er zijn gewoon zoveel leuke dingen om te doen en tussendoor moet je natuurlijk ook nog genieten van de kleine dingetjes die je meemaakt!

3. Wat is jouw voornemen voor deze lente/zomer?
Genieten van de zon! En daar bedoel ik niet bruin worden mee, maar als er zon is er van genieten! Zoals leuke dingen doen buiten! Met vriendinnen zonnen,kletsen en heerlijke ijsjes eten!

4. Wat is jouw lievelings lente/zomer nagellak kleurtje?
Ik heb zelf eigenlijk drie lievelings kleurtjes voor deze seizoenen. Namelijk de kleurtjes die jullie hierboven kunnen zien. De meest linkse kleur is de Long lasting nailpolish nr. 68 van de Hema. Deze heb ik mijn zusje cadeau gegeven, maar zelf gebruik ik hem ook weleens. Hij is wel vorig jaar zomer gekocht, dus of die er nog steeds is weet ik niet! De tweede kleur is de Long lasting nailpolish nr. 10 van de Etos. Deze kleur is een beetje donker groen, maar heel mooi! De laatste kleur is de Diamond nailpolish nr. 64 van de Hema. Deze kleur heb ik gereviewd. Het is een prachtige en vrolijke kleur!

5. Wat vind jij de ultieme 'do' voor deze vakantie?
Ik denk lekker zwemmen, shoppen en genieten van de zon en vakantie die je hebt!

6. Welke bikini/tankini/badpak staat er op jouw wishlist?
Ik vind deze twee van Forever 21 erg leuk en stijlvol! De een met bloemetjes vind ik lekker vrolijk en de andere heeft juist weer hele mooie details!

7. Wat vind je het leukst aan de lente/zomer?
Ik denk de gezelligheid! Lekker buiten eten en op vakantie gaan! Met vriendinnen zwemmen of chillen! En genieten van m'n vrije tijd!

8. Welk make-up product is voor jouw een musthave deze lente/zomer?
Dat is een lastige! Sowieso de standaard dingen, zoals mascara, eyeliner, BB-cream, Powder en Babylips. Maar ik denk dat ik voor mij een leuke en lieflijke blush een musthave is!

9. Ga je in deze lente/zomer nog op vakantie?
Ja, ik drie weken naar Zuid-Afrika! Ik heb er echt héél veel zin in! We gaan veel safari's doen! Dus waarschijnlijk de hele 'big five' spotten! Het lijkt me zo gaaf om in een jeep de wildernis in te gaan op zoek naar wilde dieren! Misschien ook wel een beetje spannend, maar vooral leuk!

10. Wat is jouw lekker lente/zomer maaltijd?
Wraps! Een zomerse wrap, met rucola sla, tomaten, pesto, kip, paprika, uitje en pijnboompitjes! Echt héérlijk! En ook wel gezond!

Dit was de tag! Ik tag niemand in het bijzonder, je mag de tag overnemen als je dat wilt. Al zou ik het dan wel op prijs stellen, dat je mijn site linkt.
Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!