Image Map

maandag 12 mei 2014

1 Haarband, 3 outfits!


HI!

De haarbandjes! Je ziet ze weer overal. Vooral de flower headbands zijn helemaal in. Je hebt ze in heel veel winkels en in heel veel verschillende groottes. Bij Forever 21 hebben ze heel veel leuke, maar ook in andere winkels. Bijvoorbeeld bij SIX. Zelf vind ik ze ook heel erg leuk! Ik heb er ook eentje. Deze heb ik al een hele tijd, maar ik droeg heb bijna nooit. Ik wist niet hoe ik hem leuk kon combineren. Omdat jullie hier misschien ook last van hebben, leek het mij leuk om jullie 3 outfits te laten zien hoe je deze haarbandjes kunt combineren. Op de foto hierboven kun je zien wat voor een haarbandje ik heb. Doordat ik deze al heel lang heb weet ik niet zo goed van welke winkel hij komt, maar je kunt veel vergelijkbare vinden en het maakt eigenlijk niet uit welk haarbandje je gebruikt.
 Skirt - Forever 21 || Top - Kisstherapy || Blouse - Only || Panty - Hema || Shoes - Converse || Ring - Kaatje 
Dit is de eerste outfit! In deze outfit heb ik mijn haarbandje gecombineerd met een flowerskirt. Mijn haarbandje heeft ook bloemetjes, waardoor het elkaar aanvult en het goed bij elkaar past. Het haarbandje is niet het grootste detail van deze outfit. Toch geeft het de outfit een leuke boost! Alle kleuren in de outfit passen bij elkaar, waardoor het niet net een regenboog lijkt! Haha!
                                Jeans - Only || Top, blouse - H&M || Shoes - Converse || Ring - Primark
In deze outfit heb ik mijn haarbandje gecombineerd met een geprint item, namelijk het geblokte blousje. Dit vond ik zelf een beetje een lastige. Omdat je twee prints door elkaar gebruikt, maar in deze outfit valt het mee hoe 'over the top' de outfit wordt. Om de outfit niet 'over the top' te laten zijn heb ik de outfit verder vrij rustig gehouden. Basic items en weinig accessoires. 
                Jeans, blouse - Only || Top - Sutherland || Shoes - Topmerk schoenen || Armband - DA
In deze outfit is mijn haarbandje hét detail van de outfit. De outfit is vrij rustig, waardoor het haarbandje een leuk detail is van deze outfit. Dit is eigenlijk de makkelijkste outfit om samen te stellen. Iedereen heeft wel wat basics in zijn of haar kast liggen, waarmee je makkelijk een leuke outfit kunt maken.

Ik vind de eerste outfit het leukst! Ik vind bloemetjes gewoon zó leuk!
Welke outfit vinden jullie het leukst? Laat het me weten in een reactie.
Liefs, Maud

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste outfit heel erg toff! echt heel leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfits ! Ik vind ook de eerste het mooiste, ik vind zulke bloemen rokjes echt leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    wauw wat een gave outfit,s.
    het staat je super goed.
    outfit 3 vind ik het mooiste.
    zit een panty wel fijn, ik heb zelf nooit een panty aangehad.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!