Image Map

donderdag 15 mei 2014

My favourite clothing brands!

Hi!

Deze week is druk! Allemaal toetsen en tussendoor ook nog dingen thuis doen en bloggen is bijna onmogelijk! Haha! Gelukkig, heb ik nu even tijd om een artikeltje op mijn blog te schrijven! Deze week kreeg ik mijn nieuwe telefoon binnen! Ik had hiervoor een Iphone 3gs, maar die raakte op en mijn abonnement liep af. Nu heb ik de Iphone 5s! Hij is echt géweldig! Hij is supersnel, heeft een hele goede camera en vingerherkenning! Ik ben er helemaal blij mee! Voor nu wil ik met jullie mijn favoriete kledingmerken delen. Ik heb er vijf uitgezocht en op willekeurige volgorde hier op mijn blog geplaatst!
Als eerst H&M! Echt een super winkel, waar je leuke kleding kunt krijgen. Van fijne basics tot echt eyecathers! Het fijne van H&M vind ik, dat ze er niet zulke hele dure kleding hebben, maar soms ook wat duurdere. De duurdere kledingstukken zijn meestal samen met een andere beroemde ontwerper gedaan. Wat heel leuk en verrassend is!
 Bij Only koop ik meestal mijn broeken. Ze zitten heerlijk en comfy! Ook hebben ze vaak high-waisted broeken wat ik heel erg fijn vind om te dragen. Niet dat ik langere benen wil hebben, maar het zit gewoon lekker en je kunt er leuke outfits mee maken. Ook hebben ik andere kledingstukken dan alleen maar broeken van Only. Ze hebben er vaak leuke blouses. Ook mijn jas is van de Only!
Pull&Bear! Ik kijk heel vaak op de site en wat hebben ze leuke dingen! Ze hebben leuke basics, maar ook grappige en leuke items. Ik heb er zelf nog nooit wat gekocht, maar het staat hoog boven aan mijn bucketlist om een keer naar de nieuwe Pull&Bear in Amsterdam te gaan!
Sinds ik mijn eerste bestelling deed bij Forever 21 ben ik helemaal verliefd op dit merk! Alle kleding is zo leuk en past zo goed bij mijn style! Ze hebben allerlei leuke items met alle trends van het seizoen. Ze hebben heel veel croptops, waar ik helemaal weg van ben! Ze hebben leuke dingen in veel stylen, bijvoorbeeld meisjesachtig en stoer!
De Vero Moda is de enige leuke kledingwinkel in ons centrum. Waardoor ik daar regelmatig wat koop. Het is zo verleidelijk om even de Vero Moda binnen te lopen als ik in het centrum ben. Niet dat ik altijd wat koop, negen van de tien keer niet. Ik weet me te beheersen, maar meestal hebben ze hele leuke dingen! De vele items passen goed bij mijn style en zijn leuk met andere items te combineren!

Dit waren mijn favoriete kledingmerken. Ik ben benieuwd wat jullie favoriete kledingmerken zijn!
Laat het met weten in een reactie.
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Fijn dat je nu ook een iPhone 5 hebt, welcome to the club! Haha :D. En leuke merken! Ik houd van Forever21! H&M is ook altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!