Image Map

maandag 19 mei 2014

Outfit! || Be-you-tiful!

Hi!

Wat is het heerlijk weer! Ik heb al mijn shortjes en jurkjes weer uit de kast gehaald en heb dit weekend heerlijk in de tuin liggen zonnen. Niet dat je er wat van ziet, maar ach! Ik een heerlijk schoolweek. Er vallen heel veel lessen uit, waardoor ik per dag ongeveer 3 uurtjes les heb! Helemaal niet verkeerd met dit heerlijke weer! Vanmiddag ga ik met twee vriendinnen 'Catching fire' kijken. Niet echt iets voor dit heerlijke weer, maar we willen hem zo graag zien! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie! Het is niet echt een zomerse outfit, maar dat komt omdat ik deze outfit al een week geleden fotografeerde!
Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een croptop van Forever 21. Deze is van mijn zusje, maar ik vind hem ook zo leuk! Van haar mocht ik hem even aan om hem aan jullie te showen! De croptop heeft een leuke print, het zijn een soort van honingraatjes. Omdat de print vrij druk is heb ik de outfit verder simpel gelaten. De outfit is lekker casual, maar als je er een paar leuke hakken onder aan doet, is het al gauw een chique outfit!
Top - Forever 21 || Jeans - Vero Moda || Shoes - Converse || Ketting - Zeeman || Armband - Uit Hongkong

Wat vinden jullie van deze outfit?
Geniet van het mooie weer!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!