Image Map

zaterdag 24 mei 2014

Shoplog! || May

Hi!

Na een heerlijke schoolweek weer weekend. Helemaal niet verkeerd! Vandaag heb ik al heel wat leuke dingen gedaan. Vanochtend ben ik bij Nikita geweest en heb ik heerlijk op haar gereden. Vanmiddag ben ik even het centrum in geweest en heb ik heel veel outfitfoto's gemaakt! Die krijg jullie allemaal binnenkort te zien! Ze zijn aardig goed gelukt.Voor nu heb ik een shoplog voor jullie! In de maand mei heb ik een paar leuke dingetjes geshopt en die wil ik jullie vandaag laten zien.
Slippers - Hema
Begin maand mei kocht ik deze slippers bij de Hema. Ik had nieuwe slippers nodig en liep er eigenlijk gewoon tegenaan. Ik vond ze zo leuk, dat ik ze niet kon laten liggen! De print is heel erg leuk en het bandje heeft leuke details. De kleur vind ik ook heel mooi. Ik heb er nu een paar keer op gelopen en ze lopen heerlijk!
Klipjes - Zeeman
Deze klipjes van de Zeeman zijn lekker goedkoop en heel erg handig voor mijn haar. Mijn haar is best zwaar en dik, maar deze klipjes houden mijn haar goed! Het nadeel is wel dat ze, als je ze uit je haar haalt, soms knappen. Maar voor dit geld zijn ze het waard! Ik had eerder al een paar meegenomen en daar heb ik heel lang mee gedaan, maar nu had ik echt weer nieuwe nodig!
Top - Vero Moda
Zoals ik al zei ben ik vanmorgen even naar het centrum geweest. De enige leuke winkel voor mij is de Vero Moda. Waardoor ik daar ook best vaak wat koop. Maar de kleding is meestal helemaal mijn style. Vandaag kocht ik dit leuke shirtje. De print is heel leuk en eigenlijk best makkelijk te combineren. Ik ben nu al helemaal dol op deze top!
Top - Vero Moda
Ook kocht ik dit topje bij de Vero Moda. De bloemetjes zijn lekker fleurig en passen goed bij de flowertrend van deze zomer. De spaghetti bandjes zie je ook weer overal en dat vind ik echt leuk! De top is niet cropped, maar ook niet heel erg lang. Hij valt een beetje wijd, maar dat geeft juist een heel leuk effect!

Dit waren mijn aankoopjes van deze maand. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn nieuwe items!
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. dat zwart & witte shirt ziet er supermooi uit!
    Perfect voor de zomer deze items ;)

    xx julia
    creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!