Image Map

woensdag 6 juli 2016

New in stuff!

Hi!

Mijn toetsweek is eindelijk voorbij! De eerste cijfers stromen binnen en die zijn tot nu toe best wel goed! Dat is fijn! Ik moet nog maar een paar cijfers terugkrijgen. Vandaag hadden we een sportdag gehad. Nou ja, sportdag.... Ik moest één uur badmintonnen en toen mocht ik alweer naar huis! Haha! Niet verkeerd. Ik ben vandaag nog even naar Nikita geweest en nu ben ik even lekker aan het bloggen! Eigenlijk heb ik officieel nog geen vakantie, maar het voelt wel zo. Vrijdag moet ik mijn boeken inleveren en volgende week donderdag moet ik mijn rapport ophalen. Dat is het! Eigenlijk heb ik dus gewoon onofficieel vakantie. Ik ga de komende dag vooral veel werken, naar Nikita en met vriendinnen afspreken! Heerlijk! Voor nu laat ik jullie een paar items zien die ik die ik laatst heb gekocht. Kijk gauw verder!

Parfum - DA, Versace, Versus
Allereerst kocht ik dit beautyproduct. Mijn parfum van Guess was leeg en daarom besloot ik om een nieuwe parfum te kopen. Bij de DA zag ik deze parfum van Versace voor de helft. Ik had nog een aantal cadeaubonnen, waardoor ik er uiteindelijk €0,50 cent voor betaalde! De parfum ruikt heel erg lekker en de geur blijft ook lang hangen! De flacon vind ik ook heel erg mooi en chic! Een goede aankoop!
Zonnebril - Action
Mijn tweede nieuwe item is deze zonnebril. Je kon hem al bekijken in een outfitpost van twee weken geleden, die kun je hier bekijken! De zonnebril heeft spiegelglazen en een wat rondere vorm, die combinatie vind ik heel erg leuk en daarom kocht ik hem! Niet dat ik een zonnebril nodig had, maar ik vond hem gewoon heel erg leuk en hij was niet duur!
Washitapes - Xenos
Deze washitapes kreeg ik afgelopen week van mijn moeder. Ze vond ze wel wat voor mij! Heel erg lief! Ik vind ze echt super leuk! De prints zijn mooi en ze zijn wat dunner, wat fijn is! Ik heb best wel veel washitapes! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Je kunt ze voor veel dingen gebruiken en dat doe ik dan ook!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!