Image Map

woensdag 25 juni 2014

One Direction!

HI!

Zoals jullie misschien wel wisten ben ik gisteren naar het concert van One Direction geweest! Hoe het was?
Mega, super, gaaf, ontzettend, adembenemend, mooi, leuk! Kortom geweldig! Ik ging samen met 6 vriendinnen en mijn zusje. Het was heel erg gezellig. Ook de sfeer in het stadion was heel gaaf! Iedereen ging helemaal uit z'n dak! Als voorprogramma kwam 5 Seconds of summer! Die waren ook echt super leuk! Daarna kwam One Direction. Het was zo bijzonder om ze dan in het echt te zien. Eerst zag ik ze altijd op foto's, maar nu heb ik ze in het echt gezien! Zo gaaf om dat te kunnen zeggen! Haha! Volgens One Direction waren wij Hollanders de luidste fans van allemaal! Nou, dat is ook wel aan mijn stem te horen..... Het jammer dat het alweer is afgelopen. Ik kon er vanavond zo weer heen! Voor degene die vanavond gaan, héél veel plezier! Voor nu heb ik nog wat foto's!
 5 Seconds of summer
 One Direction
Liam<3

Wat vinden jullie van One Direction en 5 Seconds of summer?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit! Zelf ben ik niet zo'n fan van One Direction, al snap ik ergens wel dat jij het wel leuk vind (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!