Image Map

zondag 29 juni 2014

Vacation musthaves!

Vacation musthaves!

v.l.n.r: Kimono - H&M || Top - Forever 21 || Short - H&M || Bikini - Boohoo || Shoes - H&M || Flowerband - New Look || Zonnebril - Forever 21 

Hi!

Over 6  dagen heb ik vakantie. Nou ja, ik hoef deze week alleen nog maar donderdag mijn rapport op te halen. Dus eigenlijk heb ik al vakantie! Héérlijk! Deze week ga ik nog een aantal dingen regelen voordat we op vakantie gaan, maar ik ga ook nog een paar leuke dingen doen! Morgen ga ik samen met een vriendin shoppen in Almere! Ik hoop dat ik nog wat leuke dingen kan scoren voordat ik op vakantie ga! 

Voor nu heb ik een paar items bij elkaar gezocht die een musthave zijn als je op vakantie gaat! Als eerst shorts en een leuke top! Altijd handig en comfortabel. Op vakantie wil ik meestal zo gemakkelijk mogelijk gekleed zijn. Niet te veel poespas. Als je naar een koud land op vakantie gaat is het natuurlijk anders! De slippertjes zijn simpel en passen bij  bijna elke outfit. Natuurlijk moet je je zonnebril en bikini niet vergeten! Voor als het 's avonds kouder wordt, is een kimono de oplossing! Om je outfit af te maken is een flowerband de perfecte manier! Ook handig voor als je een badhairday hebt. Dit waren wat items die handig zijn voor als je op vakantie gaat. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar voor mij zijn dit de musthaves in mijn koffer!

Wat zijn jullie vacation musthaves?
Liefs, Maud
Vacation musthaves! van fashionofmaud met flat shoes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!