Image Map

maandag 2 juni 2014

Outfit! || Everything is green around me!

Hi!

Dit weekend was ik een weekend weg! Het was heerlijk! We hadden erg mooi in tegenstelling tot twee jaar geleden. Door het mooie weer hebben we leuke dingen kunnen doen! We zijn naar Rotterdam geweest en hebben daar een rondvaart door de haven gedaan. Ik was eigenlijk nog nooit in Rotterdam geweest, maar het was een leuke levendige stad. Het huisje waar we verbleven was op peen boerderij. Er waren veel dieren en mooie natuur. Ik had niet bedacht om een outfit daar te fotograferen, maar er was zo'n mooie plek dat ik wel een outfit moest fotograferen. Ik had me er niet op voorbereid, waardoor de outfit een beetje simpel is, maar wel leuk!
Dit is de outfit! Een simpele outfit, maar toch vest leuk! In deze outfit draag ik denim op denim. Soms is dat 'over the top' maar als je het met een leuke print combineert valt dat wel mee! Ik heb er voor gekozen om de meeste items van deze outfit rustig te houden en er een leuke geprinte sjaal aan toe te voegen! De sjaal geeft de outfit net wat meer pit! Zo kun je saaie outfits een leuke touch geven!
Jeans - H&M || Denim jacket - Esprit || Top - Only || Sjaal - Vero Moda || Shoes - Converse || Riempje - Primark

Wat vinden jullie van deze outfit? 
Vergeet niet te stemmen op de leukste outfit van mijn eerste blogjaar, klik hier om te stemmen!
Stem gerust, ik vind het super leuk om te weten welke outfit het leukst is!
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!