Image Map

woensdag 4 juni 2014

De leukste outfit van mijn eerste blogjaar!

Hi!

Een week geleden liet ik jullie in de blogpost zien welke outfits ik het leukst vond van mijn eerste blogjaar. Dat waren er best veel en ik vroeg jullie om te stemmen welke outfit het leukst was. Ik heb leuke reacties gekregen op mijn blogpost. Er is op één outfit aardig wat gestemd en dat is de leukste outfit van mijn eerste blogjaar geworden!
Dit is de leukste outfit van mijn eerste blogjaar geworden! Deze outfit had één stem meer, dan de nummer twee. Even over de outfit zelf. Ik vind hem echt heel erg leuk en kan deze outfit zo weer dragen. Hij is gewaagd door de kniekousen, maar zó leuk! De outfit kun je al gauw dragen. Als het nog een beetje koud is kun je er nog een panty onder dragen of als het heel warm is zonder sokken. In deze outfit kun je mijn stijl goed herkennen, stoer en classy! Ik laat jullie nu de andere foto's zien die ik van deze outfit heb!

Blouse, skirt, kneesocks - H&M || Shoes - Converse || Armbanden - Hema, Primark || Ketting - Zeeman || Ring - SIX
Als je benieuwd bent naar wat ik toen van deze outfit vond, klik dan hier. Heel erg bedankt dat jullie hebben gestemd! Ik ben het helemaal eens met jullie keuze! Eigenlijk vind ik alle outfits wel leuk, maar deze is tijdloos en helemaal mijn stijl!

Bedankt voor het stemmen! Wat vinden jullie het leukst aan deze outfit?
Liefs, Maud




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!