Image Map

vrijdag 11 juli 2014

Fruity fashion

Fruity fashion

v.l.n.r. : Top - New Look || Top - Bershka || Top - New Look || Jurk - New Look || Top - Pull&Bear || Top - Bershka || Top - H&M 

Hi!

De laatste paar dagen waren we in een lodge midden in de bush! We sliepen in een luxe tent midden in een wildpark. 's Nachts konden er dus gewoon wilde dieren naast je tent staan! Gelukkig, niet bij ons. In deze dagen hebben we drie safari's van drie uur gedaan! Heel erg gaaf! We hebben heel veel dieren gezien, o.a. olifanten, LEEUWEN, witte en zwarte neushoorn, giraffen, zebra's, krokodil, lizard, apen, gnoes en nog veel meer! Vannacht hebben we in een lodge vlakbij Johannesburg airport geslapen. Vandaag vliegen we vanaf Johannesburg naar Porth Elizabeth. Dat is meer in het zuiden! Voor nu heb ik voor jullie en fashiontrend van dit seizoen. Voor nu wil ik jullie een modetrend van dit seizoen laten zien!
Dit modeseizoen zie je veel tops en shirts met fruit prints. Super leuk en lekker!(: Bij shirts met watermeloen smelt ik weg, van shirts met ananas wordt ik vrolijk en van shirts met aardbeien wil ik alleen maar meer! De laatste tijd zie je veel ananas en watermeloen. Ze zijn ook zo leuk en maken je outfit lekker vrolijk. Zelf heb ik een blouse met watermeloen print. Niet alleen watermeloen, maar ook palmbomen. Sowieso zie je veel zomerse prints, palmbomen, ijsjes en ankers. Ik heb voor jullie een paar leuke tops en een jurkje bij elkaar gezet. Ook heb ik een top toegevoegd met ijsjes. Het is dan geen fruit, maar ik vind hem zo leuk! 

Wat vinden jullie van de fruity prints?
Liefs, Maud
Fruity fashion by fashionofmaud featuring an oversized white t shirt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!