Image Map

donderdag 10 juli 2014

Safari outfit! 2

Hi!

Ik kom net terug van een vroege safari! We moesten om 6 uur al opstaan! Maar het was de moeite waard! We zagen olifanten, neushoorns, zebra's, giraffen en nog veel meer! Gisterenavond zagen we zelfs leeuwen! Zo gaaf! Ze liepen gewoon voor ons op de weg! Maandag waren we in een safari park waar we zelf met onze auto wilde dieren hebben gespot. In dat park heb ik ook outfitfoto's gemaakt. De plek was zo bijzonder. Uitzicht op het meer, met aan de overkant giraffen en andere dieren die aan het drinken waren!

 Dit is de outfit! Bij deze outfit draag ik mijn nieuwe top van de H&M. De top is lekker comfy en heeft een leuke tekst. Omdat het een beetje waaide had ik mijn sjaal om me heen geslagen. Wat eigenlijk wel een heel erg leuk effect gaf! In mijn haar droeg ik mijn nieuwe rozen elastiek. Het is voor om een knot, maar het kan ook gemakkelijk om een staart! Geeft je haarstyle toch net iets meer!
 Top, jeans - H&M // Sjaal - Vero Moda // Shoes - Timberlands // armbanden,rozen elastiek - Primark // Zonnebril - Uit Nieuw-Zeeland

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!