Image Map

woensdag 20 augustus 2014

Fashion inspiration!


Hi!

Vandaag heb ik mijn eerste echte schooldag gehad. Of het leuk was? Niet echt! Het zien van m'n vriendinnen is wel heel leuk! Al had ik ze in de vakantie wel gesproken! Ik vertelde jullie dat mijn beste vriendin in een andere klas was geplaatst. De enige manier om bij haar in de klas te komen, was naar een andere klas gaan. Dit vond ik een lastige keuze, maar ik heb het uiteindelijk wel gedaan. Ik zit nu wel bij m'n beste vriendin en andere vriendinnen! Morgen heb ik een lange dag, van 8 uur tot half 5! Het moet verboden worden! Voor nu heb ik wat fashioninspiratie voor jullie! Ik vind het altijd heel erg leuk om op Weheartit fashion pics te bekijken. Hierdoor krijg ik altijd heel veel inspiratie. Het leek me leuk om er een paar met jullie te delen!

Alle foto's komen van Weheartit.com

Vinden jullie het ook zo leuk om inspiratie op te doen?
Liefs,Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!