Image Map

maandag 26 juni 2017

Casual day!

Hi!

Zoals ik zaterdag al verteld was mijn weekend niet zo spannend. Ik leerde veel, heel veel... Deze week heb ik twee tentamens, waar ik heel hard voor heb geleerd dit weekend. De laatste tijd staat mijn leven heel erg in het teken van school en heb ik geen tijd om leuke dingen te gaan doen. Jammer, maar het is nou eenmaal zo. Nog even en dan heb ik vakantie en kan ik jullie waarschijnlijk over leukere dingen vertellen dan een weekend leren. Voor nu heb ik zoals elke maandag weer een outfit voor jullie. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit combineerde ik mijn destroyed jeans met een simpele gestreepte top. Ik combineerde in deze outfit vrij basic items, waardoor de outfit casual is. Zelf vind ik het fijn om casual gekleed naar school te gaan. Gewoon, niet te opvallend, maar wel leuk! In deze outfit is de jeans niet een standaard jeans, maar die details maken het juist leuk! Om de outfit nog wat sportiever te maken, voegde ik mijn Nikes toe.

       Top - Pull&Bear || Jeans - Didi || Sneakers - Nike || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!