Image Map

woensdag 27 augustus 2014

Trend! || Big bags!

Trend! Big bags
v.l.n.r.: Blauwe tas - New look || Zwarte tas - H&M || Rode tas - H&M || Bruine tas - New Look || Beige tas - New Look || Zwarte tas - Forever 21 || Zwarte tas - Pull&Bear || Beige tas - New Look

HI!

Wat is het opeens heerlijk weer! Ik kon gewoon weer zonder jas fietsen, zo warm is het! Ik geniet weer helemaal, na bijna twee weken slecht weer! Vandaag had ik tot half drie les, wat best te doen was. Ik heb nu nog niet zoveel huiswerk, wat heel erg fijn is. Waarschijnlijk komt het vele huiswerk en leerwerk nog wel..... Nu heb ik alle tijd om te bloggen! Voor vandaag wil ik weer een trend met jullie bespreken die je komend seizoen veel gaat zien. Dit seizoen zag je deze trend ook al. Gelukkig, blijft deze trend nog een tijdje!

De trend die ik wil bespreken zijn de grote tassen. Deze shoppers kwam je misschien dit seizoen al tegen, maar deze trend blijft! Hierboven zie je grote tassen - ook wel shoppers genoemd - die aankomend seizoen een trend zijn! Deze shoppers zijn groot en kun je voor heel veel dingen gebruiken. Ook zijn ze heel stylish en een echte eyecatcher in je outfit. Je kunt deze tassen ook goed als schooltas gebruiken. Ze zijn namelijk erg groot en er passen genoeg boeken in. Als je ook je laptop mee wilt nemen in deze tassen, zou ik de maten even checken voor de juiste grootte. Ik moet misschien ook wel een nieuwe schooltas en ik zit er over na te denken om voor zo'n tas te kiezen. Ik vind ze echt heel erg gaaf. Voor een schooltas ga ik wel voor goede kwaliteit, zodat ik m'n boeken er gemakkelijk in kan doen en ook mijn laptop. De rode van de H&M en de linker beige tas van New Look vind ik heel erg leuk!

Wat vinden jullie van deze trend en welke tas vinden jullie het leukst?
Laat het me weten in een reactie!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!