Image Map

maandag 25 augustus 2014

Outfit! || My back to school outfit!

Hi!

Vandaag moest ik voor een lange dag naar school. Ik had van 8 uur tot half 5 les en dat is best zwaar, vooral als je nog een lang eind naar school moet fietsen en een lang eind naar huis. Maar goed, ik heb het weer overleefd. Vorige week maandag begon mijn schooljaar weer en dan wil ik er altijd leuk uitzien. Het is toch de eerste indruk die mensen van je hebben. Al is het eigenlijk wel een beetje onzin, omdat je de meeste toch wel kent. Zo had ik m'n nieuwe jeans en top aan. Ben je benieuwd naar de outfit? Lees dan verder!


 Dit is de outfit! Zoals ik al zei draag ik mijn nieuwe jeans en nieuwe top. De top heb jullie eerder kunnen zien in een shoplog. M'n nieuwe broek niet. Die kocht ik in de vakantie bij de Primark, maar omdat ik niet zoveel had gekocht heb ik er geen shoplog van gemaakt. De broek zit heerlijk! Ik had nog geen grijze broek, dus daarom leek het me leuk om deze eens uit te proberen. Broeken kopen is voor mij altijd lastig, omdat ik de meeste broeken niet pas. Gelukkig, was deze broek erg skinny, waardoor die mooi aan sluit op mijn lichaam. Mijn outfit is vrij simpel. Omdat de top een drukke print heeft heb ik er geen ketting aan toegevoegd. Wel een aantal armbandjes en wat leuke oorbellen. Vorige week maandag wat het echt heel erg slecht weer en heel erg koud, daarom had ik lekker mijn dikke vest aangetrokken!
 De tas die ik bij me heb, is mijn schooltas. Het is een neppe cowboybag, maar is prima te gebruiken. Ik gebruik hem nu al zo'n twee jaar als schooltas en doet hij doet het nog steeds goed! Ik merk wel dat deze tas nu wel wat oud wordt. De rits werkt niet altijd even goed meer en er zitten wat beschadigingen op. Misschien wordt het binnenkort tijd voor een nieuwe, maar zolang deze het nog doet, blijf ik deze gebruiken.
Top, Jeans, armbandjes - Primark || Cardignan - Vero Moda || Shoes - Nike || Tas - Haffkamp (tassenwinkel)

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!