Image Map

woensdag 24 september 2014

Instagram!

Hi!

Deze week heb ik het echt mega druk! Volgende week heb ik best veel toetsen, waar ik me nu erg goed op moet voorbereiden. Ook doe ik zondag mee aan een wedstrijd op Nikita. Het is mijn eerste wedstrijdje op haar en dat vind ik best spannend! Al weet ik zeker dat Nikita het perfect gaat doen! Bij een wedstrijd moet Nikita super mooi zijn, wat best veel tijd kost, maar het is wel heel erg leuk! Voor nu heb ik een artikeltje over Instagram voor jullie!
Instagram! Bijna iedereen kent het wel. Een app, waarbij je foto's deelt met mensen over heel de wereld. Je kunt elkaars profielen bekijken en elkaars foto's liken. Zelf vind ik Instagram super leuk! Het is zo ongeveer mijn lievelings social media. Ik vind het heerlijk om heel Instgram af te struinen naar leuke inspiratie foto's en accounts. Zelf ben ik ook druk op Instgram. Op mijn Instagram account vind je details van blogposts en dingen uit mijn dagelijks leven. Ook laat ik op mijn account weten wanneer er weer iets leuks op mijn blog staat. Wil je me volgen klik dan hier. Je kunt ook op de Instagram widget in de sidebar klikken. Ik zei al dat ik het heerlijk vond om op zoek te gaan naar inspiratie accounts, daarom heb ik mijn drie favorieten voor jullie op een rijtje gezet!
 Als eerst cath_belle. Catharina heeft haar eigen blog en youtubekanaal. Ik kwam perongelijk op haar account. De foto's spraken me gelijk aan. Catharina plaatst voornamelijk foto's van outfits. En als fashionblogger is dat altijd leuk!
Mijn tweede favoriet is sofiesund. Zij fotografeert hele erge mooi foto's. Voornamelijk van haar zelf. Haar foto's zijn altijd heel erg mooi, helder en een beetje dromerig. Ook is haar kledingstijl heel erg leuk, waar ik vaak goed inspiratie uit kan halen.
Als laatst puckrietveld. Een Nederlands meisje dat veel mooie foto's maakt van haar dagelijkse leven. Ik vind haar foto's echt heel erg mooi. De gewoonste dingen fotografeert met een ander oog, wat een leuk effect geeft!

Wat vinden jullie van Instagram?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!