Image Map

zaterdag 27 september 2014

Mijn favoriete nagellakjes!


Hi!

Zoals ik al zei heb ik deze week erg druk! Gelukkig, heb ik een beetje tijd gevonden om een stukje voor jullie te schrijven. Omdat ik mijn nagels nog moest lakken leek het me leuk om jullie te laten zien wat nou mijn lievelingsnagellakjes zijn. Ik heb er nu zo'n dertig, maar ik draag ze lang niet allemaal. Ik heb er zes die ik echt vaak draag. De kleurtjes zijn gewoon lekker vrolijk en droge snel. Ik houd namelijk helemaal niet van nagelakken. Ik ben gewoon te ongeduldig en wil niet wachten tot het droog is, waardoor het altijd lelijk wordt, maar ik vind nagellak zo mooi. Het vrolijkt me altijd een beetje op als ik mooie gelakte nagels zie! Nu laat ik jullie zien welke nagellakjes mijn lievelings lakjes zijn.

 Nagellak - Hema, nr. 210
De eerste nagellak is deze donkerroze van de Hema. De kleur vind ik echt heel erg mooi en chic. De kleur is gemakkelijk aan te brengen. Eén laagje en je hebt genoeg. Ik heb over deze nagellak al een keertje een review geschreven. Ben je benieuwd? Klik dan hier om hem te bekijken.
 Nagellak - DA, Essie, nr 39 Neo whimsical
Mijn enige Essie nagellakje is favoriet nummer 2. Deze nagellak kreeg ik een tijdje geleden van mijn buurmeisje en is nu al mijn favoriet. De kleur is heel erg mooi! Op de foto heb ik één laagje aangebracht, je ziet dan nog wel mijn nagel er een beetje doorheen, maar dat vind ik juist wel leuk! Ik heb hier ook een revieuw over geschreven. Wil je deze bekijken? Klik dan hier.
 Nagellak - Etos, nr. 01
Deze kleur heb ik al bijna twee jaar en hij is nog steeds mooi. Ik kreeg hem van een vriendin op mijn verjaardag en ik vond de kleur gelijk leuk! Op de foto lijkt de kleur heel erg groen, maar in het echt neigt het groen ook een beetje naar blauw. Zelf vind ik de kleur lekker zomers en opvallend. 
 Nagellak - Hema, nr. 01
Deze kleur kocht ik een jaar geleden voor maar €1,- bij de Hema en ik ben nog steeds blij met dit koopje. De kleur is heel erg mooi en shiny. De roze kleur neigt een beetje naar oranje. Het lakje glimt heel erg mooi en ik gemakkelijk aan te brengen. Ook over deze nagellak heb ik een review geschreven. Ben je nieuwsgierig? Klik dan hier.
 Nagellak - W7, nr 34 White
Deze witte kleur is onmisbaar in mijn nagellakstash. Als ik wel zin heb om te nagellakken, maak ik met deze kleur weleens leuke details en plaatjes op mijn nagels. Ook vind ik het mooi om hem als gewone kleur aan te brengen. De kleur dekt erg goed, het enige nadeel is dat hij niet heel snel droogt. 
Nagellak - W7, nr 20 Barbie Pink
Mijn laatste favoriet is deze nagellak. Deze kleur is super fel roze! Het is een gewaagde en opvallende kleur, wat ik erg leuk vind! Door deze nagellak worden je nagels echt eyecatchers! De nagellak is gemakkelijk aan te brengen en droogt opzich best snel. 

Dit waren mijn favoriete nagellakjes! Wat is jullie favoriet?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!